Prigovor, reklamacija i promjena podataka

Prigovor

Ukoliko korisnik usluge ima prigovor na pruženu uslugu, sukladno članku 10.  Zakona o zaštiti potrošača, prigovor može podnijeti pisanim putem i to;

  • Putem preporučene pošte na adresu Liburnijske vode d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Osobno u poslovnim prostorijama na adresu Liburnijske vode d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Putem elektroničke pošte: info@liburnijske-vode.hr

Na dostavljeni prigovor s povratnom adresom, Liburnisjke vode d.o.o.,  se obvezuje uputiti odgovor u roku od 15 dana od zaprimanja.

Reklamacija

Sukladno članku 27. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača, nakon primitka negativnog odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor, potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača naslovnog društva, pisanim putem kako slijedi;

 

  • Putem preporučene pošte na adresu Liburnijske vode d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Osobno u poslovnim prostorijama na adresu Liburnijske vode d.o.o., Jurdani 50/b, 51213 Jurdani
  • Putem elektroničke pošte: info@liburnijske-vode.hr

Promjena podataka i reklamacija na račun

Liburnijske vode d.o.o. su  zajedno sa Komunalcem d.o.o. Jurdani osnovale poduzeće za obavljanje zajedničke naplate usluga – Libukom Jurdani d.o.o. Ovo je poduzeće proizašlo iz Naplatne službe bivšeg  Komunalca  d.o.o. Opatija, te se za  upite u svezi računa komunalnih usluga, promjene matičnih podataka vlasnika/korisnika, te reklamacije istih možete informirati na telefon:

  • 505-218
  • 505-234

ili poslati e-mail na adresu: naplata@libukom.hr

Radno vrijeme za stranke poduzeća Libukom Jurdani d.o.o.  je: ponedjeljak – petak, 8:00 – 13:00 h, dnevni odmor 10:00 -10:30 h.

Skip to content